Na wszystkie towary w sklepie agricom.pl udzielana jest gwarancja producenta. W przypadku stwierdzenia wad technicznych lub produkt nie działa prawidłowo klientowi przysługuje reklamacja, w tym wypadku produkt w ramach reklamacji trzeba odesłać na adres :
AgriCom s.c.
Drzewce 56
96-127 Lipce Reymontowskie
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, oraz dokumentem zakupu.
UWAGA!!!
Produkt odsyłany w ramach reklamacji powinien być czysty, brudne produkty nie podlegają reklamacji !!!
Nie przyjmujemy paczek odsyłanych za pobraniem.
Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 30 dni roboczych od daty otrzymania paczki.
Reklamacja rozpatrzona pozytywnie przez producenta:
Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy a następnie odesłany klientowi.
Reklamacja rozpatrzona negatywnie przez producenta jako nieuzasadniona :
Towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
UWAGA !!!
Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia otrzymanego towaru w obecności kuriera.
Jeśli produkt okaże się uszkodzony należy spisać z kurierem protokół szkody, który będzie
potrzebny do reklamacji produktu.
Braki ilościowe należy zgłosić telefonicznie lub mailowo.